środa, 5 grudnia 2012

Witam : )

Jeśli już założyłam tego bloga, to wypadałoby choć o drobinę przybliżyć wam moją osobę, więc na imię mam Magdalena, uczęszczam do 3 klasy gimnazjum i mieszkam w województwie Zachodniopomorskim. Jestem zarówno Directioner jak i Belieber, ale w opowiadaniu wykorzystam bardziej fandom Directioners i oczywiście wizerunek chłopców : D 
Nie wiem czy ktoś chciałby zobaczyć jak wyglądam i czy dodać jakieś symboliczne zdjęcie mojej osoby, dlatego też będę działać według postanowienia "jak będziecie chcieli, to wam wstawie" : D 
Prawie cały czas można znaleźć mnie na twitterze, jeśli ktoś chce, to może pisać do mnie o każdej porze dnia i nocy (https://twitter.com/skypajonez ). 

Co do opowiadania, mam nadzieję, że się spodoba, jest ono oparte na emocjach jakie odczuwałam ostatnimi czasy, a powiem że nie było zbyt kolorowo. Głowna bohaterka będzie miała sporo problemów już na samym początku, jednak znajdzie się ktoś, kto spróbuje wybawić ją z opresji.

Pierwszego rozdziału możecie spodziewać się w najbliższych dniach, aczkolwiek w poprzedzającym poście chciałabym przybliżyć wam bohaterów.

Uważam, że ten post jest napisany zbyt oficialnie i właśnie się z tego śmieję, ale niestety jeszcze nie raz będziecie mieli okazję poznać mnie od tej strony, strony zwanej debilizmem haha xx : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz